Kuumimad pagaritrendid aastaks 2026

Küpsetised on muutumas heaolu, elamuse ja naudingu allikaks 

12 okt 2025

Foodstep
Artisans
Retail
Industry
Bakery
Trend
Trend Updates

Mida ihkavad pagarisõbrad aastal 2026? Meil ​​on vastused otse allikast: tarbijatelt endilt. Uurimisprogramm „Taste Tomorrow“, mis põhineb enam kui 23 000 tarbija 56 riigist saadud teadmistel, annab kõige ajakohasema ülevaate ülemaailmsetest pagaritrendidest. Ainulaadse laiaulatusliku uuringu, semantilise tehisintellekti ja ekspertanalüüsi segu abil oleme välja selgitanud peamised soovid, ootused ja ihad, mis kujundavad pagaritööstust 2026. aastal.

Alates ostetavatest saiadest kuni vastupandamatute tekstuurideni – siin näete, mis küpsetamise maailmas järgmine samm on:

  • Valgu jõud

  • Tekstuuride segunemine

  • Juuretis

Valgu jõud

Aktiivse eluviisi kütus

Vähemalt 67% tarbijatest valib toiduaineid nende pakutavate tervisele kasulike omaduste põhjal. Ja praegu kõige nõutum tervisekoostisosa on valk. Tarbijad ei otsi valku enam ainult spordibatoonidest ja smuutidest. Nüüd otsitakse aktiivselt igapäevaste küpsetiste kõrge valgusisaldusega versioone, näiteks leib, küpsised, koogid ja isegi isuäratavad magustoidud. See nihe peegeldab laiemat ootust: pagaritooted peaksid toetama aktiivset ja terviseteadlikku eluviisi, mitte ainult rahuldama isusid..

Meie ülemaailmse uuringu kohaselt on valgurikaste küpsetiste teemalised veebivestlused üha populaarsemad ja eeldatavasti kasvavad 17% aastal 2026. Meie trendiuuring näitab, et tänapäeval kontrollib 29% ostjatest üle maailma toote pakendilt valgusisaldust. Selle tulemusel on valk nüüd neljas enim otsitud toitumisalane omadus— kohe suhkru, kalorite ja rasva järel. Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas ulatub see arv 40%-ni, millele järgneb Põhja-Ameerikas 30%. ‘Madala süsivesikusisaldusega proteiinileiva’ veebiotsinguid ja mainimisi oli viimase aasta jooksul 282% rohkem, samas kui ‘kõrge valgusisaldusega, aga madala süsivesikusisaldusega magustoidu’ otsing kasvas hämmastava 7800% võrra. 

Täna, nauding ja toitumine pole enam vastandid—neilt oodatakse koos eksisteerimist. Tarbijad näevad (magusaid) pagaritooteid üha enam mitte ainult maiustustena, vaid ka potentsiaalsete funktsionaalsete hüvedena, näiteks valgu allikatena. Idee, et magustoit või kondiitritoode saab rahuldada isusid, toetades samal ajal heaolu eesmärke ei ole lihtsalt ahvatlev—vaid on muutumas normiks. Tarbijaid tõmbavad eriti valgurikkad klassikalised maiustused tuttavate maitsete ja tekstuuridega, mis pakuvad nostalgiat ilma toiteväärtust ohverdamata.

Vaieldamatult on GLP-1 ravimite nagu Ozempicu teadlikkuse ja kasutamise kasv—mida sageli seostatakse kaalulanguse ja võimaliku lihasmassi kaotusega —ajendanud paljusid oma valgu tarbimisele rohkem tähelepanu pöörama. Kasvav nõudlus vegan- ja taimetoitude järele on juba sütitanud huvi valgurikaste toodete vastu; aga nüüd kasvab nõudlus veelgi.

Tekstuuride segunemine

Konfliktsed tekstuurid on pagaritööstuses uus ihaldusväärne tegur ja see kasvab kiiresti.

Küpsetised, mis ühendavad endas vastandlikke maitseelamusi, köidavad tarbijate tähelepanu kogu maailmas, näiteks krõbeda ja nätske, pehme ja krõmpsuva või õhulise ja rikkaliku või kreemja täidisega kombinatsioon. Tekstuur pole enam pelgalt detail; 71% tarbijate jaoks on see toidunaudingu peamine tegur. Ja kuna 67% otsib aktiivselt uudsust uute formaatide või ootamatute suutunnetuste kaudu, pole üllatav, et ‘tekstuuride segud’ on tänapäeval pagaritoodete kategoorias teine ​​kiiremini kasvav trend

Kas soovite teada, millist tekstuuri pagaritoodete austajad praegu kõige rohkem ihkavad? Tarbijad ei saa küllalt krõbedatest ja krõmpsuvatest ampsudest. See tekstuur – olgu see siis krõbe või krõmpsuv – on nüüd pagaritoodetes kõige ihaldatum. Me ennustame 19% kasvu krõmpsuvatele/krõbedatele tekstuuridele aastal 2026, mis järgneb tugevale 15% kasvule aastal 2025. See trend on eriti ilmne Euroopas (46%) ja Lõuna-Ameerikas (30%), kus rahuldustpakkuv murdumine ja kuuldav krõmps sümboliseerib värskust, kvaliteeti ja käsitöölist atraktiivsust. Kui see tekstuur kombineerida millegi pehme, nätske või rikkalikult täidisega, loob see vastupandamatu kontrasti. See on ideaalne lähtepunkt brändidele, kes soovivad osa saada kiiresti kasvavast tekstuuride segamise liikumisest.

Mõtle Austraalia La Bomb Cookies Mookie peale: küpsise-muffini hübriid, mis pakub pehmet ja nätsket tekstuuri krõbeda küpsiseserva ja täidisetükkidega, nagu Kinder šokolaad või Marsi batoon & M&M's kreemja ja kleepuva üllatuse jaoks. Tarbijad teavad, et tuttavad maitsed meeldivad neile, uudsuseks on sensoorne aspekt, kui sa hammustad mookie´t. Teine näide on San Franciscos asuva perekonna pagariäri The French Spot kaubamärgiga Ube Mochicro. See viiruslikult levinud küpsetis koosneb krõbedast ja kihilisest croissant'ist, mille peal on sametine ube-glasuur ja röstitud kookoshelbed. Sees on nätske mochi täidis magusa ja pähklise ube maitsega. See maiuspala pakub tarbijatele iga ampsuga mitut erinevat tekstuuri. 

Juuretis

Parem maitse ja parem ka sulle

Juuretis on taas tipus – pagaritööstuse enimkõneldud trendina. Taste Tomorrow on aastaid juuretist trendina esile tõstnud ja viimased andmed tõestavad, et see on endiselt tõusuteel. Otsingud fraasile ‘juuretiseleib minu lähedal’ kasvasid 178% 2025 aasta teises pooles, peegeldades sügavat ja kasvavat tarbijahuvi. Meie uuringu kohaselt usub 58% tarbijatest, et juuretisleib muudab leiva tervislikumaks ja 70% nõustub, et see parandab maitset, seega ühendab see kääritatud lemmiktoit ideaalselt tervise, heaolu ja maitse.

Juuretis kogeb pop kultuuri hetke, kuna superstaar Taylor Swift avaldas taskuhäälingu saates New Heights, et ta „mõtleb juuretisele 60% ajast” . Koduküpsetajana katsetab ta juuretisega kaneelikeerdusid ja funfetti juuretiseleiba. Tema lemmik, mustika-sidruni-juuretiseleib, on sotsiaalmeedias trendikas olnud, kinnistades veelgi juuretiseleiva kui püsiva võitja pagaritööstuse innovatsioonis.

Selle kasvu peamine edasiviija on juuretisega uute toodete kasutamine. Tarbijad ei otsi ainult käsitööna valmistatud juuretiseleiba. Samuti ihkavad nad juuretisega saiakesi, küpsiseid ja muid küpsetisi, mis peegeldub selgelt kasvavas huvis internetis nende kontseptsioonide vastu:

  • Juuretisega focaccia +141%

  • Kaneeli-rosina juuretisega sai +115% 

  • Juuretisega sõõrikud +172%

Vaadates viimaseid magusate toodete turuletoomisi, on olnud 31% tõus toodetes, millel on väide juuretise kohta, mis on eriti ilmne Lõuna-Ameerikas (+118%), Euroopas (+28%) ning Lähis-Idas ja Aafrikas (+9%). Kuna 2026. aastaks prognoositakse veel 3,3% kasvu, siis kujundab juuretis jätkuvalt pagaritööstuse tulevikku, just nagu meie ennustused on juba ammu vihjanud.

Juuretist peetakse laialdaselt nii as maitse- kui ka tervise seisukohalt kasulikuks, mistõttu on seda sisaldavad suupisted ja magusad küpsetised kaks korda ahvatlevamad. Selle tugev seos soolestiku tervisega on eriti veenev, mida peegeldab a 99% suurenemine veebiotsingutes fraasile ‘juuretiseleib – soolestiku tervis’. Need tajutavad tervisega seotud eelised annavad tarbijatele loa end süümepiinadeta hellitada. Seega, kui valmistate sõõrikut, kaneelirulli või soolast küpsetist, lisage tootearendusse kindlasti juuretis.

Avasta 2026. aasta kuumimad kondiitritoodete ja šokolaadi trendid

Euroopast Lõuna-Ameerikani ja kogu Lähis-Idas arenevad kiirelt magusad eelistused. Meie ülemaailmne ülevaade kondiitritoodete ja šokolaadi trendidest 2026. aastal näitab, mis kujundab tarbijate valikuid kogu maailmas. Oodake julgeid muutusi maitses, tekstuuris ja naudingus – sest magustoit ei ole enam ainult magusus, vaid ka elamus.

Related articles

Trendikad tekstuurid vallutavad pagaritöökodasid, kondiitri- ja šokolaaditööstust

Trendikad tekstuurid vallutavad pagaritöökodasid, kondiitri- ja šokolaaditööstust

Avasta viiruslikud tekstuuritrendid, mis raputavad pagaritöökodasid, kondiitritooteid ja šokolaadi, alates nätsketest mochi'dest kuni krõbeda kataifi ja kreemjate karamellisüdamikeni.

Kuumimad kondiitritrendid aastaks 2026

Kuumimad kondiitritrendid aastaks 2026

Avasta 2026. aasta 3 peamist kondiitritoodete trendi – mõtle vürtsikatele maitsetele, julgetele tekstuuridele ja hoolikalt valitud portsjonitele. Põhineb Taste Tomorrow ülemaailmsel analüüsil.

Trendikad tervislikud koostisosad küpsetiste ja saiakeste jaoks

Trendikad tervislikud koostisosad küpsetiste ja saiakeste jaoks

Avasta 7 trendikat tervislikku koostisosa, mis ühendavad naudingu ja heaolu. Kaer, datlid ja kakao on praegu küpsetiste ja saiakeste innovatsiooni vedurid.

Kuumimad šokolaaditrendid aastaks 2026

Kuumimad šokolaaditrendid aastaks 2026

Avastage 2026. aasta parimad šokolaaditrendid: meeldejääv elamus, taimsed valikud ja rikkalikud, dekadentlikud täidised. Hankige ülemaailmseid teadmisi Taste Tomorrow uuringust.