(Tervise-)teadlik tarbimine, taimepõhine, käsitöö,… tarbijakäitumine on pidevas arengus.
Seepärast enam kui 10 aastat tagasi, lõime me oma enda tarbijauuringu, mida kutsume Taste Tomorrow. Me jälgime kohalikkuja globaalset tarbijakäitumist, hoiakuid ja valikuid, kasutades intervjuude ja semantilise AI tehnoloogia kombinatsiooni. See võimaldab meil jälgida trendide arengut ja paljastada uusi suundumusi pagariäris, kondiitris ja šokolaadide seas.
Lisaks, kõiki meie kogutavaid andmeid toetab meie ülemaailmne trendide tuvastamise võrgustik, põhjalikud sensoorsed uuringud ja ainulaadsed partnerlussuhted teadlaste ja ülikoolidega.
Tarbijad nõuavad värskust, hindavad meisterlikkust ja otsivad jätkuvalt mugavust traditsioonilistest autentsetest retseptidest.
Tarbijad jahivad puhast traditsiooni, kerge nõksuga klassikat ja lubatud järeleandmist.
Tarbijad nõuavad šokolaadilt rohkem kui lihtsalt magusust. Läbipaistvus ja teadlik tarbimine on üks kolmest trendist.
Kas soovite värskeid teadmisi tervise, mugavuse, kogemuste, digitaalse ja muu kohta, et stimuleerida innovatsiooni pagaritoodete, kondiitritoodete ja šokolaadi valdkonnas? Või soovite lisateavet meie ülemaailmse tarbijauuringu kohta?
Meil on hea meel aidata! Täitke allolev kontaktivorm ja me võtame teiega ühedust esimesel võimalusel.
Tänasel turul seisab pagaritööstus silmitsi väljakutsetega, mis on tingitud hiljutistest ülemaailmsetest sündmustest. See on mõjutanud koostisosade kättesaadavust ja maksumust ning konkreetsete kaupade hankimise logistikat.
Üha enam tarbijaid kogu maailmas eelistavad tervislikku eluviisi. Meie viimane Taste Tomorrow uuring näitab, et nõudlus tervislikumate toiduvalikute järele kasvab.
Meie Taste Tomorrow tarbijauuringute põhjal usub 60% tarbijatest, et taimsel toidul on positiivne mõju keskkonnale. Inimesed ostavad taimseid tooteid peamiselt loomade heaolu, tervise ja jätkusuutlikkusega seotud põhjustel.
Brioche'ist on saanud ülemaailmne sensatsioon. Viimase kolme aasta jooksul on veebis vestluste arv kasvanud enam kui 15%, igal aastal lansseeritakse 20% rohkem! Enam kui 60 riigis on turule toodud üle 1000 uue brioche toote.
Miks peaksid toidutootjad valima jätkusuutlikkusest teadlikke tarnijaid ja milline on pakendi roll toote keskkonnamõjule? Leidke vastused sellest artiklist!
Avastage meie maitse homoru peamised järeldused teadusuuringud, kokku võetud ühes infographic.hics
Külastage tastetomorrow.com, et avastada rohkem arusaamu ja artiklid globaalsete ja kohalike tarbijate suundumuste kohta.