1 okt 2025
Kas juuretiseleiva trendi tipphetk on möödas? Mõtle uuesti! Meie veebiandmete kohaselt on see endiselt pagaritööstuse suurim ja üks kiiremini kasvavaid trende. Juuretise kasutamine levib palju kaugemale kui lihtsalt leib. Isegi kaugemale kui croissantid, pizza, brioche ja cruffinid. Ja kui vajate rohkem tõendeid selle kohta, et see liikumine on tulnud, et jääda, vaadake lihtsalt popkultuuri: Taylor Swift avaldas hiljuti taskuhäälingus New Heights et ta mõtleb juuretisele „60% ajast”, katsetades selliste leibadega nagu mustika-sidruni, kaneelikeeru ja funfetti. Kuna ikoonid seda jätkuvalt omaks võtavad ja tarbijad ihkavad kogu aeg uusi tooteid, muutub juuretiseteemaline hüpe ainult tugevamaks. Avasta, kui kaugele sa nende värskete ideedega minna saad:
Suupistelettidel on üha rohkem pakendeid, millel on kiri „valmistatud juuretisega”. Mini pretslid nagu Unique Snacks Knead ‘Ems ja Norra juuretisega rukkikrõpsud Trader Joe’s. Ja isegi küpsetamiseks valmis küüslaugusai nagu Essential Bakingu oma, maitsestatud küüslaugu-parmesani ürdimäärdega. Need juuretisel põhinevad suupisted vastavad kasvavale nõudlusele teile paremate naudingute järele, pakkudes tervislikke koostisosi rikkalike ja rahuldustpakkuvate maitsetega.
Mehhiko toidu ja lõunasöögi wrappide austajad saavad nüüd oma tortillasid tellida isegi juuretiseleivaga. PACHA töötas välja soolestikusõbralikud wrapid, mis on gluteeni- ja allergeenivabad. Idandatud ja kääritatud tatra abil saavad need tortiljad kasu ka eriliste teraviljade populaarsusest. Nendel teraviljadel on tervisele kasulikke omadusi, nagu parem seedimine, veresuhkru stabiliseerimine ja kõrge kiudainesisaldus. Clean label puhta etiketi koostisosade loetelu juuretisega tartra tortillade puhul köidab lisaks tarbijaid, kes otsivad puhtalt märgistatud toiduaineid. Koostisosi on ainult kaks: tatar ja meresool.
Juuretis laieneb isegi pagaritoodete kategooriast väljapoole, lansseerides mitu juuretisega pasta toodet. Brandid nagu Fermentelli Pasta ja Bionaturae on turule toonud selliseid sorte nagu fusilli, rigate, spagetid, ziti ja campanelle.
Need tooted on väidetavalt spetsiaalselt suunatud soolestiku tervisele ja seeditavusele, et tarbijad saaksid pastat nautida ilma puhituseta. Sel eesmärgil kasutab Fermentelli Pasta spetsiaalset 72-tunnist külmkääritamise protsessi.„Veetsin kuid katsetades, testides ja täiustades,“ ütleb asutaja Jordan Fainberg. „Paljud taignad läksid viltu. Nuudlid purunesid. Aga aeglaselt – väga aeglaselt – saime aru, kuidas seda õigesti teha."
Juuretist on alati seostatud käsitöö ja tervisliku toiduga, kuid nüüd on see piisavalt levinud, et sellest mainest vabaneda ja laiemas plaanis vaadata. Juuretis on jõudmas ka suupistete maailma. Nüüd on juuretisega hot dogi saiad US supermarketites saadaval, nagu näiteks mahepõllumajandusliku pagariäri tooted Rudi’s.
Suured QSR-ketid on samuti juuretiseleiva omaks võtnud. Starbucks tutvustas juuretisega Dubai donutsit piimašokolaadi ja kunefehiga Lähis-Idas. Ja burgerikoht Jack in the Box pakkus Sourdough Smashed Jack piiratud aja jooksul. Nende ikoonilise burgeri uus versioon: purustatud kotlett, sulatatud juust, marineeritud kurgid ja sibul röstitud juuretiseleival. Jack in the Box tõi oma esimese juuretiseleiva toote turule 1997. aastal ja väidab, et „juuretiseleivaga Jacki tooted on sellest ajast alates populaarsust kogunud“.
India köök on tohutu ning populaarne kogu maailmas, aga eriti Ühendkuningriigis. Ainuüksi Londonis on 3600 India restorani., seda on rohkem kui Delhis ja Mumbais! Pole siis midagi imestada, et juuretisega naan on saadaval toidukaupade hulgimüüjalt Brake. Ideaalne karrirestoranidele, mis eelistavad moodsat lähenemist, aga ka restoranidele ja kohvikutele, mis pakuvad trendikaid lõunasöögivalikuid, näiteks naan hummuse, feta ja granaatõunaga.
Baklavast sõõrikuteni – valgurikkad küpsetised annavad naudingule uue tähenduse. Avastage, kuidas brändid ühendavad maitse ja toitained, et rahuldada tarbijate nõudlust.