Strateegiline juhend toidubrändidele, et kasutada ära 2024. aasta tarbijatrende

8 mai 2024

Tööstusliku toidutootmise dünaamilises valdkonnas ei ole pidevalt muutuval tarbijamaastikul liikumine lihtsalt väljakutse, vaid võimalus edu uuesti määratleda. Põhjaliku ülevaate ammutamine Taste Tomorrow tarbijauuringust, annab Puratosele võimaluse esitleda põhjalikku juhendit, mis on spetsiaalselt kohandatud tööstuslikele toiduainete tootjatele. See juhend annab praktilisi näpunäiteid 2024. aasta kuumimate toidutrendide ja -nõudmiste keskel navigeerimiseks ja arendamiseks, tagades, et teie bränd mitte ainult ei vasta ootustele, vaid ületab neid.

Klassikalise loomingu & ühenduste meisterdamine

Võttes omaks "newstalgia" ja "klassika jätkub" suuna, mida peetakse üheks kuumimaks tarbijale mõeldud pagari- ja kondiitritoodete trendiks 2024. aastal, on tööstuslikel tootjatel suurepärane võimalus oma tooteinnovatsiooni elavdada. Viimase Taste Tomorrow tarbijauuringu kohaselt on soov tuttava elemendi järele uute toitude proovimisel tõusnud 2024. aastal 73%-ni, võrreldes 67%-ga 2021. aastal ülemaailmses mastaabis. Selle trendi ärakasutamiseks saavad toiduainete tootjad armastatud klassikutesse lisada moodsa vimka. 

See suundumus on eriti aktuaalne pagari-, koogi-, küpsiste ja kondiitritoodete tootjate jaoks, kuna need tooted on vaikimisi seotud soojuse, nostalgia ja mugavusega. Kuid seda saab rakendada paljudele teistele ootamatutele kategooriatele ja mitmel viisil. Kaaluge piiratud väljaandega variatsioonide tutvustamist või ajatute lemmikute taaselustamist kaasaegse puudutusega, ammutades inspiratsiooni edukatest näidetest, nagu spagetid retro metallpurgis Campbell’s Spaghetti-O’s in retro cans

Mõned kaubamärgid vastavad sellele suundumusele nostalgiakampaaniatega. Pidage meeles, et suur osa praegusest nostalgiatrendist hõlmab tooteid ja mälestusi 1990ndatest ja 2000ndate algusest. Seda juhivad millenniaalid, kellel on oma parimad sissetulekuaastad. See võib aidata teil tuvastada, millised klassikud kõige enam kõlavad, pakkudes strateegilist innovatsiooni teekaarti, mis ühendab sujuvalt traditsioonid uudsusega. 

Eeskujuks on  Pizza Hut nostalgiateemaline kampaania, kus tarbijad saavad oma lapsepõlvekogemusi uuesti kogeda läbi liitreaalsuse retro-Pac-Mani mängu, mis on kujutatud pitsakarpidel, luues meeldejääva ja kaasahaarava seose minevikuga.

Läbipaistev innovatsioon & jätkusuutlik hankimine

64% ülemaailmsetest tarbijatest otsivad aktiivselt jätkusuutlikult toodetud tooteid. See nõudlus on eriti suur Lähis-Idas ja Aafrikas (78%), Lõuna-Ameerikas (75%) ning Aasia ja Vaikse ookeani piirkonna riikides (71%). Toiduainete tootmisettevõtete jaoks, kes soovivad 2024. aastal silma paista, on hankimise ja tootmismeetodite läbipaistvus esmatähtis. Et silma paista ja laiemat tarbijaskonda meelitada, peaksid tööstuslikud toiduainete tootjad minema veelgi kaugemale. Võtke omaks eetiline tarneahel, tagades põllumeestele õiglase hüvitise ja kasvatades pritsimata põllukultuure.

Selle suundumuse tõhusaks käsitlemiseks peaksid tööstuslikud toidutootjad ja valmistajad oma tooteid ja pakendeid strateegiliselt kohandama:

  • Alustuseks näidake pakendil selgelt oma pühendumust läbipaistvusele. Jagage selgeid üksikasju selle kohta, kust koostisained pärinevad ja kuidas neid hangitakse, keskendudes jätkusuutlikele tavadele. Kuna 68% tarbijatest hoolib sellest teabest, saavad toidubrändid seda kasutada tarbijate usaldusevõitmiseks ja konkurentidega võrreldes riiulil silma paistmiseks.
  • Laiendage oma pühendumust läbipaistvusele, lisades ülemaailmselt nõutud „kohaliku hankimise” aspekt. Märkimisväärne 65% tarbijatest seostab kohalikest koostisainetest valmistatud toitu paranenud tervisega, mis ületab pelgalt jätkusuutlikkuse mõiste. Selle aspekti omaksvõtmine ühtib tarbijate eelistustega ja suurendab märkimisväärselt teie kaubamärgi atraktiivsust konkurentsil turul.
  • Paki tagakülg on tänapäeval paljude inimeste jaoks sama oluline kui paki esikülg. Tarbijad kontrollivad hoolikalt teie toote koostisosade loendit ja loodavad näha nimetusi, millest nad aru saavad. Selgete ja ülevaatlike etikettide loomine on kooskõlas tarbijate areneva mõtteviisiga, suurendades toodete atraktiivsust ja vastates puhta(ma) etiketi trendile.

Kas otsite toidu koostisosi, mis võimaldavad teil omada selget tootemärgistust? Avastage meie lai valik lahendusi siin.

Taimepõhine innovatsioon

Kasutage 2024. aastal kasvavat nõudlust taimepõhiste pagaritoodete järele. Märkimisväärne 56% tarbijatest otsib aktiivselt veganvalikuid. See trend on märgatavalt kasvanud sellistes piirkondades nagu Lähis-Ida (74%), Aafrika (74%), Lõuna-Ameerika (70%). %) ja Aasia Vaikse ookeani piirkond (68%). Need veenvad statistikad rõhutavad märkimisväärset nihet taimepõhiste eelistuste suunas.

Selle kasvava trendiga sammu pidamiseks kujundage oma pagaritoodete bestsellereid ümber 100% vegan versiooniks. Avastage taimseid alternatiive nagu spetsiaalsed rasvad, munaasendajad, vahustatavad katted, piimataoline šokolaad, koore- ja rasvapõhised täidised ning piimatoodete alternatiivid – kõik on saadaval täielikult taimepõhiste versioonidena. Need uuenduslikud koostisained ei paku mitte ainult maitset ja mugavust, vaid pakuvad ka täiendavaid eeliseid. Mõned taimepõhised lahendused on allergeenivabad, tagades hügieeninõuded ja vähendades toidu saastumise ohtu. Märkimisväärne on see, et need aitavad oluliselt vähendada teie toodete keskkonnajalajälge, rõhudes tänapäeva tarbijate kõrgendatud keskkonnateadlikkusele.

Nüüd on toidutootjatel õige hetk neid taimseid valikuid kasutada. Valmistage veetlevaid taimepõhiseid magusaid tooteid, mis mõjuvad tarbijatele, kes seavad esikohale oma ja planeedi tervise. Arvukad eelised seavad teie pagariäri tööstuse ümberkujundava ja jätkusuutliku liikumise esirinda. 

Tutvuge meie laia valikuga 100% taimepõhistest koostisainetest lehel Puratos Plant Forward, pühendudes jätkusuutlikkusele, tervislikkusele ja innovatsioonile. 

Olge kursis viimaste tarbijatrendide ja hüpetega Taste Tomorrow uuringu abil!