25 juuni 2020
Me näeme, et tarbijad kõikjal maailmas pöörasid rõhku kriisi ajal tervislikke toitude valmistamisele, kindlasti oli üheks selliseks tooteks näiteks leib. Arvestades seda, et miljonid inimesed püsisid kriisi ajal kodus, pole ilmselt üllatav, et huvi leiva ja eriti juuretisega leiva tegemise vastu kasvas tohutult. Sellele viitab ka leiva ja juuretisega seotud Google otsingute arv, mis on püstloodis üles kerkinud, eriti aga otsingusõna "juuretis" puhul, kus tõus on trendijoone järgi olnud lausa 5-kordne alates märtsi algusest. Näib, et kõik soovivad juuretise kohta pisut rohkem teada saada.
Küsisime juuretise raamatukoguhoidjalt Karl De Smedt'ilt, kes haldab Belgias asuvat Puratose maailmapärandi juuretise raamatukogu (Puratos World Heritage Sourdough Library), miks on tema arvates juuretise kasutamine tõusmas. "Juuretise populaarsus on nüüdseks juba mitmeid aastaid kasvanud, kuid sellest tundub olevat saamas praeguse ajastu põhiline lähenemine leivaküpsetamisel." Samuti hindab üha enam tarbijaid selle traditsioonilist iseloomu ja maitset - see on leib vanadest headest aegadest. Selge on ka see, et praegune olukord on vajadust selliste toodete järele suurendanud.
Arvestades küpsetamisele langevat tähelepanu, on oluline jagada tarbijatega oma kirge leivategemise vastu praegu rohkem kui kunagi varem.
Nii nagu Karl kinnitab: "Leib on olnud läbi ajaloo inimeste jaoks oluline. Seetõttu usun, et jagades enda kirge teistega, vastates küsimustele ning kõige peamisena jätkates kõige paremate leibade küpsetamist, saame tagada leivale helge tuleviku."
Kui tekkis huvi juuretise osas, siis võta kindlasti meie müügiesindajate ühendust!
Tarbijate tõusev huvi leiva ja juuretise vastu ei ole jäänud märkamata ka meedial. Mõjuisikud, blogijad ja meedia üle terve maailma kajastavad tarbijate kasvavat huvi juuretise vastu. Vastamaks tarbijate küsimustele juuretisega küpsetamise taga oleva teaduse, tervislikkuse ja valmistamise meetodite kohta, on Karl jaganud oma positiivset sõnumit leiva kohta nii The New York Times, BBC, Vice kui ka paljudes teistes meediakanalites.
"Kokanduskoolidest, koduküpsetajatest, pitsarestoranidest kuni käsitöö- ja tööstuspagariteni. Juuretis on paljude pagarite hing." - Karl De Smedt, New York Times.