3 kuumimat pagaritoodete trendi aastaks 2024

21 sept 2023

Artisans
Retail
Cross-category
Industry
Foodservice
Bakery
Trend
Hospitality
Trend Updates

Taste Tomorrow trendiprognoos pagaritööstusele põhineb ülemaailmsel tarbijauuringul, milles osales 20 000 inimest 50 riigis, ning tipptasemel tehisintellektil põhineval veebipõhisel andmeteadusel.

Konkurentsieelise säilitamiseks pagaritööstuses on tarbijate nõudmiste täitmisel ennetav tegutsemine ülioluline. Sellest Taste Tomorrow trendianalüüsist leiate 2024. aastaks prognoositud top 3 pagaritrendi. Avastage mitte ainult populaarsed toiduvalikud, vaid ka nende eelistuste aluseks olevad põhjused.

Need on 3 kuumimat trendi, mis kujundavad 2024. aasta pagaritööstust:

  • Taimselt Edasi

  • Juuretis & Kõhu Tunne

  • Looduslik & Orgaaniline

Need trendid tulenevad pagari-, kondiitri- ja šokolaaditööstuse kõige ulatuslikuma tarbijauuringute programmi Taste Tomorrow tehtud teadmistest. See pole mitte ainult suurim omataoline programm kogu maailmas, vaid ka kõige kaasavam programm, millele annavad panuse 20 000 tarbijat 50 riigist. Meie ainulaadne lähenemisviis ühendab sujuvalt ulatuslikud tarbijaküsitlused täiustatud ja "alati sisse lülitatud" veebijälgimisega, kasutades uusimaid semantilisi tehisintellekti tehnikaid, paljastades tarbijate põhivajadused ja motivatsioonid, mis neid suundumusi ajendavad.

Taste Tomorrow uuring põhineb 3-el sambal: 

  1. AI & Andmeteadus - "alati sees" sotsiaalmeedia vestluste, otsingute ja mainimiste pidev analüüs 9 keeles, et avastada esilekerkivaid trendisignaale ja ennustada nende kasvutrajektoori

  2. Ülemaailmne tarbijauuring - inimeste kultuuriline intelligentsus, mis on hädavajalik, et dekodeerida, millised tarbija vajadused, motivatsioonid ja narratiivid on iga trendi aluseks 

  3. Trendide Raamistik - meie tarbijaeksperdid kasutavad kogu trendi ökosüsteemi mõtestamiseks globaalselt ühtset objektiivi 

Lisateave Taste Tomorrow trendi ja prognoosimeetodite kohta.

Sukelduge kolme murrangulise trendi sisusse, mis kujundavad pagaritööstuse tulevikku aastal 2024 ja pärast seda:

1. Taimselt Edasi

From plant-based to plant-unique

Pidev seismiline nihe tarbijate eelistustes loomsetelt toitudelt taimepõhistele toiduainetele kujundab ümber ka pagaritööstust. Kuigi paljud leivad on juba täielikult vegan tooted, sõltuvad mõned küpsetised siiski suuresti munadest, võist ja piimatoodetest. Meie uuringu kohaselt on 56% kogu maailma tarbijatest huvitatud (magusate) pagaritoodete taimepõhistest alternatiividest. Seega on üleskutse taimepõhiste pagaritööstuse uuenduste järele tohutu, eriti Lähis-Idas ja Aafrikas (74%), Lõuna-Ameerikas (70%) ja paljudes Aasia Vaikse ookeani piirkonna riikides (68%).

Ettevõtted nagu Soy Concha Bakery on juba kasutanud võimalust. Nad on välja töötanud traditsiooniliste Mehhiko magusate kuklite taimepõhised versioonid. Kuid taimepõhise trendi arenedes ja küpsedes näeme, et tarbijad soovivad nüüd enamat kui lihtsalt klassikute veganversioone. 

52% tarbijatest arvab juba, et taimsed alternatiivid maitsevad sama hästi kui loomsed toidud, nii et nüüd otsivad suunanäitajad ja trendiloojad taimepõhiseid retsepte, mis ühendavad taimede ainulaadsed omadused. Näeme seda muutust: taimepõhisest taime unikaalsuseni. Vegantoidud sisaldavad nüüd taimseid koostisosi nende enda sensoorsete või maitseomaduste tõttu, mitte asendamise või imitatsioonina.

Lunch with friends. Group of happy young people enjoying lunch together

2. Juuretis & Kõhu Tunne 

Õnnelik kõht, õnnelik elu

See ei ole kõige seksikam teema, mida arutada, kuid tarbijad ei saaks sellest vähem hoolida. Soolestiku tervis on trendikas teema ja inimestel on lausa kinnisideeks saanud korraliku seedimise ja terve soolestiku omamine. See on suurepärane uudis pagaritööstusele, sest 85% tarbijatest väidavad praegu, et kiudainetel on positiivne mõju seedimisele ning täisteraleib on üks populaarsemaid ja tuntumaid kiudainete allikaid.

Tänu sellele kasvavale teadlikkusele soolestiku tervisest kogu maailmas saavad tarbijad rohkem teavet soolestiku toimimise ja selle kohta, milliseid koostisosi nad peaksid valima. 7 tarbijat 10-st nõustub nüüd ka sellega, et biootikumid (probiootikumid, prebiootikumid ja postbiootikumid) on usaldatavad koostisained seedimise parandamiseks. Ülemaailmselt on see 2021. aastaga võrreldes 7% rohkem, kusjuures suurim nihe tuleb Euroopast (2021. aastal 54% vs. 65% praegu).

Tarbijad usuvad ka, et soolestiku tervise parandamine avaldab positiivset mõju vaimsele heaolule – seda arvab 79% tarbijatest. See tähendab mitmeotstarbeliste soolestikusõbralike toitude otsimist. Mõelge seedimist soodustavatele suupistetele, mis parandavad ka teie tuju, näiteks Toto Foodi küpsised. Nende sünnipäeva küpsist valge veganšokolaadi laastude ja värviliste puistetega reklaamitakse kui "pidu teie suus (ja kogu kehas)”, sest see parandab soolestiku tervist, aga aitab ka meeleolu stabiliseerida ning parandab jõudlust ja keskendumisvõimet.

See suurenenud huvi soolestiku tervise vastu käib käsikäes juuretisega seotud kuulsusega. Enam ei tõmba tarbijaid juuretisest valmistatud küpsetiste poole üksneskaunis käsitöö välimus. Juuretisega kääritatud leib paistab silma suurepäraste seedimisomaduste poolest, mis on selle pikendatud käärimisprotsessi tulemus. Sellel aeglasel kääritaminsprotsessil on hulga eeliseid: vitamiinide, mineraalide ja aminohapete suurem vabanemine, mis aitab kaasa suurema toiteväärtuse omastamisele.

62% praegustest tarbijatest peab juuretisega valmistatud tooteid tervislikuks, mis on hämmastav kasv võrreldes 2021. aastaga, mil seda uskus vaid 52% inimestest.

Closeup of fresh traditional baked sourdough bread loaves in bakery with signs for pain au levain and honey whole wheat with prices in farmers market

3. Looduslik & Orgaaniline

Puhta toidu suur võlu

Milliste küpsetiste hüvede eest on tarbijad nõus praegu lisatasu maksma? Värskus on vaieldamatu number 1, kuid teine ​​võib teid üllatada: see on loomulikkus ja "puhaste" koostisosade loend. Ilmselgelt on suur nõudlus puhaste ja hõlpsasti arusaadavate tootemärgiste järele. Tarbijad ei eelista mitte ainult minimaalselt töödeldud ja kunstlike lisanditeta pagaritooteid, vaid 28% tarbijatest on valmis nende eest ka rohkem maksma.

Tegelikult ostaks 71% kogu maailma tarbijatest rohkem pagaritöökodadest, kus kõike küpsetatakse looduslikest koostisosadest. 2021. aastal kehtis see 66% tarbijate kohta kogu maailmas. Eriti Põhja-Ameerika tarbijad on oma suhtumist nendesse täiesti looduslikesse pagariäridesse tugevalt muutnud, kasvades 54%-lt 66%-le.

Naturaalsetest koostisosadest valmistatud leiba peetakse tervislikumaks. Seega uurivad inimesed nüüd hoolikalt ostetavaid tooteid, lootes süüa võimalikult puhtalt. Meie küsitluses osalenud inimestest 3 neljast vaatasid hiljuti pagaritoodete pakenditeavet. Seal pööravad nad oma pilgud koheselt koostisosade nimekirja poole. 

Seega, kui kasutate seda suundumust, teavitage sellest kindlasti oma tootepakendil väga selgelt. Lisaks selliste siltide kasutamisele nagu "mitte-GMO", "ei sisalda kunstlikke lisandeid" ja "ei ole kunstlikke magusaineid" saate ka oma koostisainete loendi oma toote esiküljel selgelt edastada, kui julgete. Liikumine, mis on juba populaarne energiabatoone tootvate ettevõtete seas nagu RXBAR, kes on täitnud kogu oma valgubatooni esikülje ainult koostisosade nimekirjaga, mille nad lõpetavad väga julge väitega ‘No B.S.’ (ei mingit jama). 

Latin American woman working at a bakery and placing bread loafs on the shelf – small business concepts

Ärge magage maha uut pagaritööstuse trendi

Jagame aastaringselt Taste Tomorrow lehel eelseisvaid küpsetiste trende, veebipõhiseid pagaritoodete reklaame ja uusimaid tarbijate teadmisi. Liituge meie uudiskirjaga ja ärge jätke kunagi kasutamata võimalust olla kurvis konkurentidest ees ja viia oma ettevõte järgmisele tasemele. 

Related Articles