Käsitöö pagaritöökojad peavad vastama 2024. aasta tarbijate suurimatele nõudmistele

14 veebr 2024

Käsitöö pagarikodade maailmas ei ole teistest sammukese ees püsimine lihtsalt valik; see on pühendumus luua kogemusi, mis suhestuvad teie nõudlike klientide pidevalt areneva maitsega. 2024. aastasse astudes uurime kuumimaid pagaritrende, mis põhinevad viimasel Taste Tomorrow tarbijauuringul, samuti vaatame retsepte, koostisosi ja pagaritooteid, mis eristavad teie ettevõtet, muutes selle pagaripoodidest ostjate jaoks populaarseks sihtkohaks. 

Taimselt edasi meisterlikkus

Astuge julgelt aastasse 2024, vastates ülemaailmsele nõudlusele taimepõhiste pagaritoodete järele. Kuna 56% tarbijatest eelistab taimseid valikuid, on hoog vaieldamatu, eriti sellistes piirkondades nagu Lähis-Ida (74%), Aafrika (74%), Lõuna-Ameerika (70%) ja Aasia Vaikse ookeani piirkond (68%). %). Andmed rõhutavad selle nihke tähtsust: 52% usub, et taimsed alternatiivid vastavad nende loomsete analoogide maitsele, ja 63% tunnistab ülemaailmselt nende positiivset mõju keskkonnale.

Minge oodatust kaugemale, luues taimede ainulaadsusest lähtuvaid naudinguid – 52% tarbijatest on valmis elamusteks, mis väärtustavad taimsete koostisosade loomupäraseid omadusi.

Kasvatame üheskoos teie käsitöö loomingu jaoks teadlikku tulevikku. Tutvuge meiepoolsete 100% taimepõhiste koostisosade ja retseptidega Puratos Plant Forward, mis hõlmavad jätkusuutlikkust, tervist ja uuendusi teie pagariäri igas aspektis. 

KAsvatades Tervist & heaolu

Aasta 2024 edenedes on märkimisväärne 85% tarbijatest häälestamas ennast kiudainete eeliste lainele, tekitades kasvavat huvi seedetrakti tervise vastu. See teadmine nihkub sujuvalt üleüldise tervikliku heaolu poole, sest juba praegu tunnistab pea 79% tarbijates soolestiku tervise sügavat mõju nende üldisele heaolule.

Kuidas saaks sinu käsitöö pagaritöökoda asuda selle heaolu revolutsiooni juhtimisel juhtivasse positsiooni? Vastus peitub oma portfelli rikastamises pagaritoodetega, millel on soolestiku tervisega seotud väited ja eelised. Vajad inspiratsiooni? Tutvuge meie hoolikalt valitud koostisainetega Puratos Õnnelik Seedimine lehel. Täpsusega valmistatud koostisained, sealhulgas looduslikud prebiootilised kiudained ja kuivatatud nisukliid ei tõsta mitte ainult teie toodete toiteväärtust, vaid annavad teile ka võimaluse esitada soolestiku tervisealaseid väiteid, mis jäävad kindlasti teie terviseteadlike klientide seas kõlama..

Räägime nüüd juuretisest – käsitööpagarite seas ajatust kangelasest. Rohkem kui lihtsalt meelte rõõm, kogub juuretis tunnustust oma seedimist soodustavate omaduste poolest. Tegelikult peab märkimisväärne osa tarbijatest (62%) praegu juuretisega tooteid tervislikuks valikuks, mis tähendab 2021. aastaga võrreldes märkimisväärset kasvu.

Kuid siin on põnev pööre – juuretis ei piirdu traditsiooniliste leivapätsidega. Kujutage ette, et lisate selle headust ka baguette, sarvesaiadesse ja paljudesse muudesse pagaritoodetesse. Tutvuge meie laia juuretiste tootevalikuga aadressil Puratos Sourdough, et avada võimaluste varakamber, mis rahuldab teie terviseteadlike klientide erinevaid maitseid ja eelistusi.

Jäädvustades klassika võlu

Käsitöö pagarite dünaamilises valdkonnas ilmneb üks ja kindel trend – tarbijate vankumatu poolehoid klassikaliste pagaritoodete ja küpsetiste vastu, mis tekitavad tuttavlikkuse ja nostalgiatunde. Alates sarvesaia lohutavatest kihtidest kuni erinevate saiakeste veetlevate kurvideni ja isegi kreemise biskviidikoogi järeleandliku magususeni – need ajatud klassikud mõlguvad sügavalt meeles.

Huvitav on selle suuna arenev innovatsiooniperspektiiv. Tarbijad ei järgi ainult klassikat; nad otsivad vahele ka uuendusi, mis pakuks värsket ja põnevat pööret, säilitades samas tuttava olemuse. Usaldusväärne croissant näiteks üllataval uuel kujul köidab kõikide tähelepanu ja rahuldab nii uudsuse kui ka tuttavlikkuse soovi.

Seda kalduvust klassika kasuks rõhutab veelgi tarbijakäitumise üks oluline nihe. Silmatorkavalt 73% vastanutest eelistab uut tüüpi toiduga tutvumisel tuttavat elementi – see trend on tõusnud 67%-lt alates 2021. aastast. Eriti Lõuna-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas, kus tarbijad kalduvad 79%-lise skooriga pigem tuntud mugavuse kui täiesti uue võlu poole.

Selle pildi põhjal suudab teie käsitöönduslik pagaritöökoda tarbijaid rõõmustada ja nende soovidega samastuda, pakkudes tooteid, mis jagavad soojuse ja mugavuse tunnet. Mõelge šokolaadiküpsistele, õunakookidele, kaneelirullidele ja sarvesaiadele, mis mitte ainult ei anna kõigile armastatud magusaid ja sooje maitseid, vaid tekitavad ka nostalgiatunnet.

Need, kes julgevad katsetada, võiksid mängida erinevate tekstuuride ja kujudega. Aastal 2024 pole tekstuur ainult funktsioon; see on hinnatud komponent, mis võib küpsetistesse lisada uudsust või tugevdada tuttavlikkust. Lisage oma tuntud küpsetistele üllatav karamelline keskosa või keskenduge oma koogitaigna kohevuse täiustamisele – väikesed muudatused, millel on suur mõju.

Olge kursis Taste Tomorrow viimaste tarbijatrendide ja mainimistega!