Hiina: tarbijate ootused pagariäridele "uues normaalsuses"

Koronaviiruse puhang mõjutas kogu maailma, muutes sealhulgas ka tarbijate eluviisi, söömisharjumusi ja ostukäitumist. Mõistmaks paremini neid käitumismuudatusi, viib Puratos ülemaailmselt läbi põhjalikke tarbijaküsitlusi, et teada saada, kuidas pagariärid peavad kohanema ja arenema, et vastata tulevaste tarbijate vajadustele "uues normaalsuses". Hiina tarbijad pidid esimestena kohanema lukustusjärgse eluga, mistõttu uuris Puratos aprilli lõpus Hiinas pagaritoodete vajaduste arengu muutusi ja suundumusi.

Rohkem hügieeni

Hiina tarbijad on mures oma isikliku tervise pärast ja otsivad hügieeni osas kindlust ja garantiid. Pole ime, et hügieen on pagaritoodete ostmisel peamisteks kriteeriumiteks saanud, ühendades tervise, värskuse ja maitse. Kauplused ja restoranid peavad usaldusühingud uuesti üles ehitama uute hügieeniprotokollidega, mis tagavad nende klientide ja töötajate ohutuse.

Müügikanalid

Samuti muutuvad ostukäitumised. Kriisi ajal kasvasid veebiostud tugevalt ja eeldatakse, et need kasvavad veelgi. Tarbijad loovad uusi ostmisharjumusi ja otsustavad osta ilma füüsilisi poode külastamata, kuna see aitab lahendada nende ohutusprobleeme. Samas Hiinas on käsitöölised ja pagariärid kõige usaldusväärsemad hügieeni ja toiduohutuse ostmise seisukohalt.

Võitvad tooted

Tooteeelistused arenevad ja suureneb huvi järgmiste toodete vastu:

1) Toode peab olema tervislik ja aitab kaasa immuunsuse tugevdamisele. Tarbijad otsivad üha enam selliseid koostisosi nagu kiud, terad ja puuviljad, eelistades samal ajal kooke, kus on vähem rasva ja suhkrut.

2) Tooted peavad olema värskelt pakitud, 1–2-päevane säilivusaeg, kuid pakendamata tooted muutuvad tarbijate jaoks vähem eelistatumaks.

3) Kohalik toode, mida peetakse nüüd usaldusväärsemaks.

4) Toode peab olema taskukohane, kuna enamik perede sissetulekuid vähenesid kornoonakriisi tõttu, pööratakse üha rohkem tähelepanu sellele, palju kulutatakse raha toidu peale.

Kodune küpsetamine

Kodusolemise ajal küpsetas ligikaudu 68% Hiina tarbijatest kodus, mille hulgas on suur osas (ligikaudu 95%) inimesi, kes jätkavad või isegi suurendavad kodus küpsetamist tulevikus. Kasu, mida nad näevad, on selge: kodus küpsetamist peetakse tervislikumaks, see pakub suurepärast pere aega ja aitab kontrollida hügieenireegleid.

Olge kursis tarbijate muutuvate harjumustega

Eelseisvatel nädalatel ja kuudel jätkame pagaritoodete kategooriatega seotud globaalse ja kohaliku tarbijakäitumise, hoiakute, valikute ja suundumuste põhjalikku uurimist ja kogumist.